Redescopera Romania 2011, cea mai buna strategie online europeana

Redescopera Romania 2011, initiata de Petrom si sustinuta de Dacia, Romtelecom, BCR, Paralela 45 si Muzeul Taranului Roman, este campania online cu cea mai buna strategie online din Europa.

Redescopera Romania a obtinut premiul Online Strategy of the Year la Digital Communication Awards de la Berlin, competitorii nostri fiind Ritter Sport si Carl Zeiss. 

Unicitatea parteneriatului initiat de Petrom cu cele mai populare branduri romanesti, dar si cu online-ul romanesc (100 de oameni din Social Media au participat la proiect) alaturi de rezultatele excelente obtinute fara advertising platit au impresionat juriul format din profesionisti ai digitalului din intreaga Europa si ne-au transformat in castigatori alaturi de branduri ca Turkcell, Vodafone D2, Volkswagen, Deutsche Telekom sau Deutsche Post.

Previous Next

0 comentarii

Adauga un comentariu

Continutul acestui camp va ramane privat.
Image CAPTCHA
Introduceti caracterele din imaginea de mai sus.